Gönderiler: 1293
8 Kasım 2005 22:24
hımm evet..hem kişi sayısı artınca insanları kontrol etmek zor olabiliyo ve kavgalar, saçma sapan laflar olabiliyooo
Cevap
Gönderiler: 3795
8 Kasım 2005 22:33
Evet, sataşma çok, yani kim nedir bilemiyosun da...
Cevap
Gönderiler: 1293
8 Kasım 2005 22:40
Cevap
Gönderiler: 3795
8 Kasım 2005 22:44
Evet arasıra karanlık dark-light taraflar arasında soğuk savaş oluyo ama sıcak savaşa hiç geçilmiyo ![]()
Cevap
Gönderiler: 1293
Forum Atlama:
Forum Bilgileri
- 44 Forumlar
- 5,455 Konular
- 75.2 K Gönderiler
- 1 Çevrimiçi
- 9,036 Üyeler
En yeni üyemiz: Aristip
En son yazı: Falaka kelimesini kullanan türk bayan ünlüler
Forum İkonları: Forumda okunmamış mesaj yok Forumda okunmamış mesaj var
Konu ikonları: Cevaplanmadı Cevaplandı Aktif Sıcak Sabit Onaylanmadı Çözüldü Özel Kapalı

