Chat e nedengiremiyorum
Gönderiler: 52
Konu başlatıcı
24 Ekim 2007 15:28
Arkdaşlar chate giremiyorum odalra girişi yapamıyorum girmem için ne yapmam lazım ?
2 Yanıt
Gönderiler: 4045
Yönetici Admin
24 Ekim 2007 16:01
Cevap
Gönderiler: 114
24 Ekim 2007 22:08
önce kriterlerden geçmen lazımmış sert erkek34.
MasterC size bu konu hakkında yönetim olarak yeterınce bılgı verdık.Kuralarımız kesındır vede uygulanacaktır.Bu konu hakkında daha fazla yorum yapmanız anlamsız bosa vakıt kaybı artık cunku .Bu tavrınız nedenıyle sarı kart verılmıstır sıze....
Cevap
Forum Atlama:
Forum Bilgileri
- 44 Forumlar
- 5,455 Konular
- 75.2 K Gönderiler
- 5 Çevrimiçi
- 9,036 Üyeler
En yeni üyemiz: Aristip
En son yazı: Falaka kelimesini kullanan türk bayan ünlüler
Forum İkonları: Forumda okunmamış mesaj yok Forumda okunmamış mesaj var
Konu ikonları: Cevaplanmadı Cevaplandı Aktif Sıcak Sabit Onaylanmadı Çözüldü Özel Kapalı

