Özlemek...
Sayfa 2 / 2 Önceki
Gönderiler: 500
14 Ocak 2010 02:35
ben bi askere gittimde sitenin hasretinden ölecektim valla 😀
SEVDAN BİR NEFES GİBİ ÇEKERSEM ÖLÜRÜM!!!
Cevap
Gönderiler: 105
14 Ocak 2010 23:15
hosgeldiniz ...
kajirus
SAHIBIME EGILEN BEDENIM DEGIL .. YÜREGIMDIR
Cevap
Sayfa 2 / 2 Önceki
Forum Atlama:
Forum Bilgileri
- 44 Forumlar
- 5,455 Konular
- 75.2 K Gönderiler
- 4 Çevrimiçi
- 9,036 Üyeler
En yeni üyemiz: Aristip
En son yazı: Falaka kelimesini kullanan türk bayan ünlüler
Forum İkonları: Forumda okunmamış mesaj yok Forumda okunmamış mesaj var
Konu ikonları: Cevaplanmadı Cevaplandı Aktif Sıcak Sabit Onaylanmadı Çözüldü Özel Kapalı
